maanantai 30. toukokuuta 2011

Myönnän Rohkeasti

Rohkeasti myönnän, että en ole kahteen viikkoon nauttinut alkoholia. Viimeksi join pikkukekkulit Helsingissä toissaviikon sunnuntaina MM 2011 -huumassa. Se oli elämäni onnellisimpia päiviä, valehtelematta. Sen lisäksi, että Suomi tahkoi maaleja join lasin edullista kuohuviiniä, 2-6 (en muista tarkkaa lukumäärää) tuoppia olutta ja tuplavalkovenäläisen. Pohjiksi olin nauttinut neljä kolmannen veroluokan Lapin Kulta -merkkistä olutta.

Sen jälkeen olen viettänyt hiljaiseloa niin viinan kuin tupakan kanssa läträämisenkin kanssa. Olen ihmeissäni.

Mutta, kun pääsykokeet ovat ohi 8.6. vedän sellaiset tykkiperseet, että temppelin verho repeää halki.

2 kommenttia:

  1. jumatsuikka!

    hyvä blogi. olen nyt kahdesti lukenut kaikki postaukset läpi. suosikkilainini on: "Edelleen painotan tätä että koskaan ei tiedä etukäteen milloin on pääsiäinen, sitä vaan huomaa olleensa neljä päivää armottomassa jurrissa." tää osu ja uppos!

    koska nimenä on urheilu & erotiikka, esittäisin lukijatoiveena myös jälkimmäiseen teemaan painottuvia juttuja. olen tuhon tiellä, sillä jo kolmatta viikkoa jatkuvaan saatanalliseen puutostilaan olen tässä vuorokauden sisään syönyt kolme (3) suklaalevyä. voi saatana! jos sama linja jatkuu, niin haaveeksi jäävät sen lajin seikkailut jatkossakin.

    ei mul muuta. keep up the good work!

    VastaaPoista
  2. rakas suppe,
    elämässämme on yhtä paljon erotiikkaa kuin urheiluakin.

    VastaaPoista