torstai 16. helmikuuta 2012

IM BACK!!!!!!

AHH RAKAS TUHATPÄINEN LUKIJAKUNTA!!!!! Olen kaivannut teitä näitä kuukausina joina olen ollut poissa. Darrani ovat olleet kamalia ja niitä ovat pahentaneet se fakta, etten ole päässyt kertomaan niistä teille. Minut siis HAKKEROITIIN ulos täältä ja KAIKKI kuvani TUHOTTIIN!!!! En tiedä mikä järjestäytynyt rikollisliiga on ollut tämän kaiken takana, mutta uskokaa, että olen tehnyt kaikkeni sen selvittämiseksi. Kosto todellakin elää ja se tulee olemaan suloinen, kuin koiranpentu ensi askeliaan ottamassa aamukasteisella nurmikolla.

MUTTA se siitä, en oikeasti ole kovinkaan pitkävihainen. Olen darrassa. Aurinko paistaa ikkunastani, koska paistaa se aurinko risukasaankin. En tiedä mitä kertoisin tästä olosta, koska se ei ole kummoinen. Nautin eilen paikallisessa tanssiravintolassa vain muutaman häpän joten tuhoa ei kerennyt tapahtumaan. Lupaan kertoa kaiken mitä niinä päivinä on tapahtunut, kun olen ollut poissa, mutta ne ovat jo toinen luku eläm..... tai siis tässä blogissa. MOI MOI!!!!! PUS PUS!!!!!

1 kommentti: