tiistai 25. syyskuuta 2012

Soini darra taas

Heräsin pari päivää sitten kaksi kertaa taas paikasta jonka kuulin jonkun nimenneen Soiniksi. Olen ollut siellä kaksi kokonaista vuorokautta täysin tiedottomassa tilassa. Ensimmäisen kerran herättyäni luulin ihan oikeasti kuolevani, kirpeä omena poltteli kurkkuani kun oksensin sitä yhä uudelleen ja uudelleen siniseen pönttöön. En ole edes juonut siellä suurta alkoholin määrää, mutta olen onnistunut saavuttamaan silti tilan, että en ole ollut ollenkaan varma miksi olen ollut siellä tai miten olen päässyt sinne. En tiedä enää onko tässä blogissa enää mitään pointtia sillä olen lähiaikoina ollut vain ja ainoastaan tuossa tilassa, eikä minulla ole mitään mistä voisin puhua.

Jatkan silti juomablogin päivitystä:
Saku Originaaaaal, 5/5. Liian vahvaa olutta mulle.

Paluumatkalla ei ollut niin päällikkö olo enää.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti